Roslagens Rid och Körklubb!


Foto: Jag

Har nu kommit hem från Roslagen och den regionala ponnyhoppningen, nej föresten det var ett tag sedan. Men nu är jag klar med bilderna, har kollat igenom alla och jag är ganska så imponerad av mig själv.

Inte många bilder som behövdes tas bort och väldigt få blev överexponerade, som jag haft sånt jäkla besvär med. Att bilderna blir så ljusa, att en skimmel blir alldeles vit ist för att följa konturerna. Men idag tycker jag att jag lyckades ganska så bra med det!
Ni kan juh bara kolla in bilden som jag lagt upp, ingen överexponering på den inte :) Eller kanske lite på hinderstöden men inte mycket på hästen.

Kommentarer
Postat av: Amandiiiiiseeeeeen :D

gggggrrrym bild! ;o

2010-06-06 @ 17:59:05
URL: http:// nöff
Postat av: Viktoria

Hej! Fotade du msvb?

2010-06-07 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0