Vilken midsommar!



Fyf*n vad jag hade kul igår kväll/natt! Snacka om att jag har dom bästa vännerna och bästa pojkvännen <3 Ni gör min dag allihopa! Lär känna nya filurer hela tiden, har det sjukt roligt och man kan inte ha det bättre! :D
Kvällen började med käk, grillat! Gott, gott, sen blev det en massa snack, dans och "Jag har aldrig..." leken. Så ägigt! Detta slår allt (;

Victor åkte hem för nån timme sedan och jag ska göra lite nytta, har redan gjort mycket. Tagit emot beställningar och skickat iväg provbilder, kollat igenom bilder och ska fortsätta med det. Ska även ut och tvätta cykeln snart hoppas jag (; Har nämligen köpt en ny och ska byta in min nuvarande för att se om vi kan få nå pengar för den :)

Sen har jag även fått låna brorsans gamla ljudanläggning, om man kan kalla det. Så nu j*vlar dunkar jag musik!

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv okej super! men det går inte med dom jag fick gratis?:)

2010-06-27 @ 00:09:11
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0