Afrodans?

Ja idag dansade vi som sagt afrodans på idrotten. Inte min typ av dans, och det första dom säger är "detta är ingen dans som ska vara fi, så nu gäller det att vara så ful som möjligt" typ nåt sånt, och det lät ganska konstigt kan jag juh säga!
Så börja med att vicka på höfterna i en 8a, sen fortsatte man och gjorde några "steg" och till slut blev det en dans, om man kan kalla det dans. Men guud, man skulle ha fotat! Det måste ha sett helt sjukt ut när man höll på (;

Det gick typ ut på att man ska arbeta igenom hela kroppen, släppa lös musklerna och bara följa med i takten och göra stegen. Ganska kul, men inget jag tänker börja med. Men nu har man testat detta med (;

Har försökt hitta på en bra film på YouTube som visar på ett ungefär vad vi gjorde, men tyvärr. Det är inte lätt. Så det får inte bli några bilder eller nåt i detta inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad roligt att du läser min blogg och orkade svara på min fråga det är alltid spännande att se vilka som läser ens blogg :)



Du har så fina kossar här där man skriver kommentarerna, min pojkväns syster äger ett lantbruk så jag brukar också fota kossor, det är ett sånt charmigt djur :) Men mindre roligt att jaga dom på sommrarna när dom smiter från hagarna :P

2010-03-30 @ 20:13:34
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Korvmackan!

Korven nu måste du fixa min webs sida!!

gjorde en ny (fotografamandi) och du "måste" fixa den innan den 10/4 när jag är bokad som fotograf :'O

jag kan ge dig mina inloggningar på msn!

haha, du är min lilla slav :''D nejmen jag fattar faktiskt inte ett piss xD och verkar inte finnas ngn gratis-sida p åsvenska o.o

2010-03-31 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0