Bestämt!

 Jag åker till Johanna på fredag! Äntligen, hade bestämt att vara på lovet men de blev inte av. Men på fredag, då jävlar! Ska fota Johanna och Whoopy i snön, sen blire nog ridning och annat bus och hjälpa Johanna fixa allt till tävlingen dagen efter. Ev att jag sover över och åker med henne till Heby oxå. Fotta massor! :D

Sen får vi se hur/när jag kommer hem, om Amanda kommer iväg dit oxå, om jag kan få skjuss av henne hem? Och sen får vi se hur det blir med Enköping på söndagen, isf så kommer det en j*vla bildbomb! :D
Fast det göre iaf på fredag (;

Johannas ponny Whoopy (vet att jag använt bilden förr, men orkar inte redigera en ny) Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: majaandersson

JÄTTEGÄRNA om du ville kolla upp bilderna från tierp, om du hade nån på mig och Diamond.

:D:D

2010-03-08 @ 10:47:38
URL: http://mmmajaandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna gris larsson

great! :)

2010-03-10 @ 19:32:38
URL: http://ohannaaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0