Dagens (;

Att znoosa är det bästa som finns! Härligt (; Znoosade i 30-40 min innan jag gick upp, klädde på mig och ut och springa. Så skönt att springa på morronen. Men billisterna tycker nog att man är lite knäpp? Typ alla kollar snett (;

Nu är jag nyduschad så ska käka lite frukost, har lite ångest för om jag ska åka tidigare till Tierp och kolla sommarjobb eller om jag ska ta det på fredag när jag har hur mycket tid som helst? Det lutar mot fredag, men jag gillar inte att ändra mina planer. Hade tänkt att göra det idag.

Efter skolan kommer man ta bussen till ridskolan, Sara frågade om jag kunde fota när dom hoppade. Så jag svarade ja, varför inte lix? (; Så ska fixa i ordning med kameran (som sitter på stativet och det är inte lätt att få av!), byta om och fixa mig till skolan nu. Haha, blandar en massa känns det som :)

Sen vill jag veta varför statistiken var helmysko i går? Det var inte många som kollade? Var det för att jag var så dålig på att uppdatera dagen innan? Aja, ni bestämmer själva (;
Men flera kommentarer vill jag ha!

Foto: Sara


Kommentarer
Postat av: Dessie

grym bild! :D

vart ska du söka sommarjobb då? ;D

2010-03-25 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0