Duktig jag är!

Klockan stod på 8, gick upp halv 9 (A) Upp och klä på sig springkläder och ut och jogga. Sprang inte långt eller fort, kände bara efter hur mycket kondis jag har och hur lång tid det tar innan jag får astma. Astman började redan efter att ha sprungit halva rundan. Illa! Så nu ska jag börja springa själv 2 dagar i veckan och sen äre idrotten genom skolan. Så hoppas på att det blir bättre, msåte träna astman så jag kan springa och vara med på idrotten. Inte kul att behöva gå ifrån flera gånger.

Hem och ta en (faktiskt!) ganska kall dusch, var ganska varm och trött efter springturen (; Lite träningsverk efter gårdagens idrott hade man med. Men det är nu som bortblåst eftersom jag har sprungit.
Käka lite frukost och fixa hemma, brorsan åkte tidigt.
Känner mig stolt att jag pallrade mig upp så "tidigt" och sprang. Det behövs verkligen, känenr att jag har blivit för "orörlig". Alltså jag kan inte röra mig på samma sätt som jag kunnat förr när jag hade kondition och tränade flera dagar i veckan. Men det ska de bli ändring på nu!
Nu måste jag hålla igång att springa, för min egen skull. Jag vill juh vara med på idrotten och kunna träna som annat folk, så då är det upp till mig att fortsätta springa. Jag hoppas verkligen på att jag håller detta!

En liten dagens outfit!
Skjorta - H&M
Linne - Gina Tricot
Jeans - kommer inte ihåg

Nu ska jag äta lite lunch och sen går tåget mot skolan, 12-4 idag då!

Jag har läst ut boken! Så nu ska jag in på den 3de, så sjukt spännande den har blivit! :D


Kommentarer
Postat av: Dessie

fin bild :)

2010-03-18 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0