Dumma telefon!

Just nu, är jag riktigt förbannad på våran jäkla hemtelefon, fattar inte att den inte bara kan fungera! Hur ska man kunna ringa om den inte fungerar? Den bara brusar utan att ge ifrån några signaler, jag som måste ringa viktigt samtal. Hur ska jag annars ha häst till på måndag? Oj nu försa jag mig. Nej igentligen inte, jag har ev hittat häst som jag kan rida på måndagarna, då jag rider genom skolan. Äntligen!
Men allt är inte bestämt eftersom jag inte kan ringa!

Har även skickat iväg lite bilder, kommer at länka till en blogg sedan där dom kommer upp. Hoppas jag, men vi får se ^^
Han loggade ut när dom skickades så man vet aldrig (;

Jag fryser, är sugen på att käka nåt. Då hämtar man en glass! Gott vare, men all choklad ramlade bara av. Ingen rolig glass :(

Katarina och "Grålle", Foto: Jag

Han som jag skickar
bilderna till tyckte jag skulle vara med i bloggens fototävling, tyvärr kan jag inte ta mig till de ställen dom ska tävla. Lite synd faktiskt... en är nu i helgen och en nästa då jag ska vara på TiRK och vara funkis och fota lite. Pappa skulle vara där med, parkeringsvakt. Kul att åka dit till 7 på morronen och tävlingen börjar 9!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar din blogg! Riktigt bra, gillar att du tar mkt foton(och bra foton) men även blandar med annat :D

Lätt min favorit blogg!



Fortsätt så

2010-03-17 @ 21:05:46
URL: http://sofiasridning.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, kom på att jag skrev typ samma sak för ett tag sen xD :D

2010-03-17 @ 21:08:59
URL: http://sofiasridning.blogg.se/
Postat av: Sara

du kan ju sova hos mig om du vill?

så kommer vi ner till tirk typ hal 9 :)

2010-03-17 @ 21:38:40
Postat av: l i s a

Heej !

fotade du L:A o MsvB i heby? :)

2010-03-17 @ 22:25:01
URL: http://beaalskarmig.blogg.se/
Postat av: l i s a

sv: vad nice ! kan du skicka bilderna tror du? (a) :)

2010-03-18 @ 07:47:21
URL: http://beaalskarmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0