Fixar och trixar!

Sitter och snackar med Amanda, jag fixar med hennes hemida. Inte lätt alltid (;
Nu när jag håller på med hennes sida, så måste jag fixa lite på min med. Och så måste jag fixa visitkort, lappar och kolla så att jag kan komma iväg på årets första tävling!

Det dära med visitkort är ganska så svårt, kan inte få till den bästa bilden! Men samtidigt måste jag fråga den som är med på visitkortet om lov då det är reklam för mig. Så måste alltså skaffa fram en bild från tävling där jag känner/kan fråga ryttaren så att jag kan fråga om lov att använda bilden som reklam för mig. Detta är komplicerat.

Likaså är det med lappen jag ska fixa. Det kommer att bli flera, dom ska sättas upp runt på tävlingsplatsen jag åker till så att folk ser att det är en fotograf på plats. Måste ha 2 bilder på den + tillstånd från dom på bilderna. Så krångligt (; Men har fixat 2 st men är inte säker på bilderna och hur den ska se ut. Inte lätt det hära...

Men nu ska jag vara duktig och fortsätta med hemsidorna, sen får vi se om jag hittar nån bra bild till visitkortet. Isf blire att beställa dom snart, väldigt snart... Måste ha dom innan den 25 april (;

Kommentarer
Postat av: emeliehoppman

du ska inte till örebro den 11 april och fota? :DDD

2010-03-31 @ 21:14:57
URL: http://meliehoppman.blogg.se/
Postat av: korvmackan

jag letar bilder för fullt som jag skulle kunna ha på sidan!

men mina alla är ju grymt fula skillnad med dina xD

2010-04-01 @ 15:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0