Fixar om bland bilder

Har räknat lite matte, till slut kom dom konstiga ekvationerna och jag slog ihop, fattar ändå inget. Usch vad jag hatar ekvationer, någon som kan lära en? (; Nej men typ, usch är så trött på det redan och började med det idag. Inte bra!

Sen man kom hem har man suttit hr vid datan och försökt att ändra om hur jag har mina bilder, har dom nu i år, alltså alla bilder som fotades 2010 finns i en mapp som heter 2010 osv. Det tar tid! Har bara hunnit med 2007 och 2008 mapparna, håller på med 2009. Säger bara en sak, tur att jag inte hunnit fota allt för mycket i år. Då gåre fortare, men alltså 2009, det är överfullt med bilder och mappar. Förösker att få dom att ligga i datum, alltås att jag döper en mapp till t ex 15 juli -09, så ska alla bilder som är fotade den dagen ligga där i, det tar tid!

Ska fortsätta att fixa men senare kommer det lite bilder som jag fotade för nån dag sedan :)

Bild i repris (; Foto och redigering: Jag

Kommentarer
Postat av: Maja

Väldigt snyggt redigerat :) Var brukar du fota?

2010-03-09 @ 21:59:52
URL: http://majajonson.blogg.se/
Postat av: Dessie

fyfan :P ha de så kul, de lär ta tid de där xD hahah

2010-03-11 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0