Fototävling?

Okej, denna gång ska jag fixa bilder och skicka in dom (; Haha!

Men iaf så är det en fototävling på gång i skolan, temat är Vänskap & Kärlek. Jag har redan en idé på hur jag vill ha det, så nu vill jag ha en häst och en ryttare som vill vara modeller! Inte allt för långt bort.
Det dumma med tävlingen är att bilderna som jag väljer att använda inte får publiceras på internet över huvud taget. Alltså, ni får inte se dom :(

Men tror ni att det är värt att försöka? Att ta sig tid att få bilder och skicka in?

Skulle vara väldigt roligt, men jag vet inte om min idé gillas av dom som ska välja ut bilderna sen, och om jag ens har en chans. Ja, vi får se. Men är någon villig att ställa upp som modell? (;
Vet redan att Bella och Clintan är intresserade! :D

Tävlingen avslutas i april så har inte allt för mycke tid, och vill gärna fota flera innan jag bestämmer mig, men då äre juh så tråkigt att ni inte får se dom! Men jag kan juh alltid lägga ut bilder som jag inte vill använda men som är fina ändå, så ni får se vad vi har hållit på med iaf (;

Johanna och Whoopy, Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0