Godissugen <3

Ååh vad godissugen man blev av att sitta och kolla på KaramellKungens hemsida...
Men jag har inte fått i mig mackorna jag bredde till frukost än, det är konstigt. Jag höll på och åt frukost, så fick jag världens hostattak och tog hostmedecin. Då försvann suget efter att äta frukost så jag bredde 2 mackor och la i kylskåpet för att äta senare, men jag har fortfarande inte fått något sug. Det vänder sig i magen när jag kollar på dem :( Usch vad jag äter dåligt, har gjort det sen förra tisdagen. Vad ska dom i skolan säga när jag kommer tebax och inte äter något? Aja... det får vi ta då.

Detta är mina favoritgodisar från karamellKungen, har du någon favoritgodis? :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

fan va gott de ser ut! :D



(kolla på burken till din host medicin för det kan vara en biverkning att du inte är hungrig)

2010-03-02 @ 21:41:06
Postat av: Alicia

Oh, Geisha in my <3 Gud vad goda dem är!

2010-03-02 @ 22:04:26
URL: http://aliciaedlund.blogg.se/
Postat av: Jessan ♥

Jo.. Jag fick idéen av dig/detta inlägget.

Blev riktigt sugen! Hoppas det inte gjorde nått ;) ♥

2010-03-05 @ 10:10:22
URL: http://jezzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0