Kondisträning,

Oj vilken tråkig skoldag det har varit. Engelska, matte och svenskan förflöt utan att man märkte det, inte fick man reda på nå matteprov heller.. Ååh jag måste ha MVG! Sen arbetsmiljö & säkerhet, snacka om tråkigt? Nej men vi gjorde inget nyttigt. Satt på facebook och skrek (Dessie tyckte att vi mera skrek än pratade) vad vi ville ha av varandra på farmville (;
Sen idrott, snacka om härligt! Jag gillar att ha idrott :) Konditionsträning, lite teori i början. Om det var kul att se Viktors min när Ulf sa att ridning är träning och att ryttare är stark i hela kroppen och inte bara i vissa muskler, som det lätt blir i andra sporter.
Sen blev det kondisträning, tog det i min takt kan jag juh säga, har redan problem med astman och har precis börjat träna upp den. Men jag kan tänka mig att jag var en av dom "bättre" som höll samma takt i början som i slutet.

Sen besök i duschen av killarna, alltid trevligt! Nej men nästan. Fick lite bråttom när klockan visade sig vara 15:47 och tåget går 16:05, det tar ca 10 min att gå till stationen. Så in på killarnas och leta upp Daniel, Viktor fick hänga på han med. Efter att ha blivit arg på oss tjejer som bara ville ha med Daniel. Du är rolig du Viktor! (;

Love på denna bild! Älskar den (; Foto: Sara

Kommentarer
Postat av: Dessie

* vi skrek till varandra om farmville xD hahah

2010-03-23 @ 19:30:38
Postat av: Sara

bara för att jag är bäst på att knäppa ;D

2010-03-23 @ 21:34:31
Postat av: Dessie

ja va fan vi gjorde ju de xD hahaha

2010-03-25 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0