Min dag

Ovanligt seg jag var på att skala potatis idag...? Jaa, men så vare (;
Hinner innanför dörren, läsa igenom halva tidningen innan man var tvungen att börja skala potatis, fast. Jag läste klart hela tidningen innan jag väl började. Så seg jag var idag, stod typ och dagdrömde där. Hann med att skära bort halva nageln med (Y) Men de var inte så farligt, sen trodde jag att ja skulle skära av mig fingrarna när man började att skära isär alla potatisar. Ner i kastrullen och så får mamma ta över när hon kommer hem igen.

Datan var för jobbig idag, orkade verkligen. Men de 2-3 timmarna gick förbi dom med. Träffa jennifer på stationen så vi snackade lite tills jag skulle av, hon fortsatte till Uppsala. Och så kan ni börja att läsa från början om ni vill veta vad jag gjorde när ja kom hem :')

Foto: Jag

Och det kommer mer intressanta inlägg senare :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Snygg bild (=

2010-03-04 @ 17:32:50
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0