Ny kategori!

Har lagt till en ny kategori, som ni ser har jag ändrat om lite i bland dom också. Har gjort om så att ni nu har lättare för att kolla på bilderna som jag fotar, om ni bra vill kolla häst/tävling/övrigt klickar ni bara på den kategorin. Hade alla bilder i samma förr.

Den nya kategorin heter SplachPhoto. Där kommer all uppdatering som jag skriver om som handlar om min hemsida att hamna i, t ex när jag har fotat på tävling, plangeringar osv som jag skriver om här på bloggen kommer att hamna i den kategorin. Det kommer nog väldigt många nya inlägg i den kategorin snart, ska som sagt fixa ganska mycket som har med hemsidan att göra.

Vill du kolla in min hemsida? Klicka här!

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack så mycket! :D Han är riktigt bra.

2010-04-01 @ 07:32:55
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: bella

fin blogg, bevaka/komentera min! :D

2010-04-01 @ 08:15:10
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/
Postat av: Korvmackääään!

:D

2010-04-01 @ 15:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0