Rida Hickory

Red Hickory efter att vi löshoppat, gick ganska bra. Det är så svårt att trava i början, förstår verkligen inte hur jag kan ha så svårt bara för att trava. Jag vet inte, måste ha hunnit galoppera igång och trava efter det innan jag får till det. Jaa, jag vet att jag är konstig (;

Sen gjorde jag i princip lika som i fredags, böja igenom, lite skänkelvikning, korta och länga, start och stopp, osv. Känner att det kan ta ett tag till innan jag har ridit in mig på honom, men vi får se hur länge han finns kvar. Men har inte hört något av Anna-Carin så kan inget säga :)







Alla bilder fotade av Dessie!

Kommentarer
Postat av: emeliehoppman

Jaså? haha där ser man;)

2010-03-30 @ 00:17:19
URL: http://meliehoppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0