Rubrikbrist?

Har inte gjort något speciellt idag, har skickat iväg ett mejl till en kompis som jag ev kan låna häst till special idrotten på måndagarna. Hoppas på att hon svarar snart.

Skolan var chill, hade halva engelskan, ingen lärare så vi började svenskan tidigare ist. Sen skulle vi haft ett lång håltimme innan sista timmen men vi fick sitta själva och jobba och sluta tidigare. Prat om kulturer och religioner i andra länder, hur man ska beté sig på ett affärsmöte utomlands. De blev bra mycke snack och åsikter kan jag juh säga (;

På tåget hamnar man i samma säte som Becca och hennes brorsa och kompis, de var ett tag sedan! Lite kul med prat (;

Har sen hemma försökt mig på visitkort, hittar inte så bra bilder att använda och fantasin är väl lite dålig oxå (; Men ni ska få se exempel när jag fått till några.

Så får ni en av mina favoritbilder som jag fotat nu i vinter, älskar himlens färg, skärpan på granen och snön. Så härlig att kolla på! Tyvärr beskärd här, men när man ser oginalet på hela datorskärmen, love it!

Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV Jodå allt är fint :)

Haft en bra dag ?

2010-03-10 @ 23:52:47
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0