Skicka bilder

Ska ta och hoppa in i duschen nu, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra av dagen. Det får vi helt enkelt vänta och se (;

Det har varit så fint väder nu i flera dagar så jag vill bara att sommaren ska komma så man kan vara ute, sola och slippa alla lager av kläder. Hade suttit fint om man hade en häst med (; Men det vet jag inte hure blir med, börjar tappa hoppet om att någonsin få ett svar av dom...

Men något roligare är att jag hade besöksrekord igår! Hela 92 unika besökare kikade in igår (;

Har skickat iväg en massa bilder känns det som, har suttit och redigerat eftersom och skickat iväg dom till alla möjliga personer, de jag känner och de jag inte har en aning om vilka det är. Kul att så många vill ha mina, faktiskt, dåliga bilder. Är inte nöjd med bilderna alls, bara dom jag fotade på framridningen. De andra vill jag helst kasta allihopa, så dåliga är dom. Enligt mig ^^`
Men om flera vill ha bilder så kontakta mig på nåt sätt!

Emma och Iris får stå för dagens bild :) Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0