Släpp lös fantasin!

Hickory var fin idag, lite bråkig i början utan snodden, men när den kom på. Shit säger jag bara! Så följsam och fin, kanske att han inte ville ställa om ibland, att han travade lite för fort men annars så var han super!
Men så svettig han blir, jag rider väl på ett helt annat sätt än Becca? Vad vet jag. Hela ridhuset för mig själv är oxå toppen, ingen som stör.
Sen blev det att pyssla om Hickory, mocka, fixa mat och byta om. Pratade en massa med Moa som kom ut sen oxå.

Hem med 2 tåget, prat med Sara där!  Alltid trevligt (;

Nu ska jag ta mitt feta arsle ur stolen och ut och springa, ser inte ljust ut på den punkten! Haha, sen ska jag nog ta och vattna blommorna. Rasta kameran ska jag med ta och göra, ska bli spännande att testa det jag vill :)


Sist jag släppte lös min fantasi hemma (;

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Rebecca

buhu, vet precis hur det är /: men man ska inte kolla på siffrorna för mkt! du får inte! det var felet jag gjorde.. och även gör nu.

2010-03-26 @ 18:11:29
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0