Snart åker jag!

Tåget till Tierp, sen blire buss till Östervåla, ska spendera halva min helg där. Fota!, ha extremt roligt med en glad Johanna (hoppas jag!) och kolla tävling.
Vi kan hitta på det mästa skulle jag tro (;
Tyvärr blir det så att jag förmodligen inte kommer kunna uppdatera här, kanske att jag kan det om jag får tag i en data, men ni får inga bilder förrän på lördag kväll eller söndag.

Fredag - kommer till Våla och väntar på att Johanna ska sluta skolan. Hem till henne och fixa häst/-arna, fota en massa porträtt och busbilder. Sen får vi se vad vi hittar på (; Men fota porträtt är klart att vi ska göra.

Lördag - Tävling i Heby, regional ponnyhoppning. Johanna hoppar LB (1m), jag fotar och sringer runt (; Ska försöka fota dom jag känner igen namnet på, om jag inte hinner så bli inte arga. De är inte så lätt att vara fotograf när man inte kan stå på banan och fota hela dagen (; Måste ha koll på vad Johanna tar till sig med :') Haha skojjah!
Nej men en massa bilder ska det bli då med, hoppas att jag har lite minne kvar efter fredagen så man kan få hyffsade bilder (;

Tåget står först på listan, Örban-Tierp. Foto: Jag

Får inte glömma mobil och headset, att sitta 45-60 min på buss utan musik? Inte kul! Foto: Jag

Så ser min helg ut
just nu, söndagen vet jag inte vad den bjuder på. Om jag kan/orkar ta mig till Enköping och fotar regional ponnyhoppning där med, det får vi se.
Så bli inte ledsna när jag inte har uppdaterat, om ni är tålmodiga och väntar, så får ni en stoooor bildbomb när jag är tillbaka :D
Glöm inte att kommentera bara (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0