Snart stall och fota!

Ska snart ta tåget till Tierp och sen vidare med buss en liten bit för att ta mig till stallet. Ska kolla och fota hoppträningen, sen följer jag med Sara hem och leker lite med henne, bilder kommer antingen sent i kväll eller i morron, beror på när jag kommer hem :) Och det vet jag inte när ja gör för den delen.

Och bara för att jag kollar på kameran nu, jag har tagit bort halsremmen efter att ha haft kameran i 1 år och nån månad. Har haft det sen första dagen jag köpte kameran, har aldrig tagit av det! Men nu är det väck, vet inte om jag sätter på det igen sen, men det är lite irriterande ibland så det får nog vara av ett tag nu. Men till Åre får den åka på igen, vågar inte tappa kameran i snön (; Det skulle vara just snyggt, att tappa kameran i snön i Åre! Men ska snacka lite med Sara nu, skriver mera sen! Om jag får tag på en data och om jag får för Sara (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är finalisterna i veckansblogg tävlingen uppe! :D

mvh Ebba på http://brejjk.blogg.se

2010-03-05 @ 18:13:01
Postat av: Elinore

fin blogg du har :D

2010-03-05 @ 19:33:38
URL: http://etraningsdagbok.blogg..se
Postat av: bianca

du har blivit utmanad i min blogg :)

2010-03-05 @ 22:00:35
URL: http://biancabruni.blogg.se/
Postat av: Dessie

fan va klockrent! xD hhaha

fått grymmaste bilderna och sen tappa skiten i snön xD hahahah

2010-03-06 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0