Sommarjobb?

Sitter och kollar om jag kan få tag i ett sommarjobb i ett stall, skulle vara askul! Men det är riktigt svårt att hitta de som ligger nära, och så är jag nog lite sent ute. Men det går alltid att mejla och kolla!

Har hittat 3 st stall i närheten av Stockholm, ska kolla med nån kompis om den skulle vilja åka med, så man inte blir helt själv. Sen ska jag mejla och kolla om de tar in sommarjobbare, tror stall brukar göra det, men man vet juh inte säkert (;

Hur häftigt hade det inte varit att få åka till t ex, Stina Lilja, Arnold Assarsson. Det är ingen av de jag har tänkt, de har sin verksamhet lite för långt.

Stina Lilje och Kamelia, Foto: Jag

Arnold Assarsson och Cautious KIL, Foto: Jag

Har du hittat något sommarjobb? :)

Kommentarer
Postat av: MELLLIIE

Jag tror inte att jag ska sommarjobba.. :P



Hur, förresten, kommer du ihåg vad ryttaren & hästen på bilden heter? :P

2010-03-28 @ 20:05:14
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilje* :)

2010-03-29 @ 15:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0