Sprungit idag igen!

Oj vad jag känner mig duktig! :D Har sprungit idag med, fick inte ens astma efter halva vägen (; Även fast de blev jobbigt och jag svettades som en gris. Vänta... Kan man svettas som en gris? Aja, springer som sakt inte långt eller fort, men idag hade jag värsta bästa taktiken. När jag joggade så räknade jag 1, 2, 1, 2, 1, 2 hela tiden. Då höll jag samma takt och slapp astman (;
Smart vah!? :D

Hem och stretscha lite i benen, duschen var verligen härlig! Och sen frukost. Tänkte sätta mig vid tvn nu ett tag, orkar inte med datan.

En varm sommarkväll på tävlingsbanan, härligt! Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Dessie

tog du bort inlägget där du skrev till mig? xD hahah

2010-03-19 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0