Svordommar

Engelskan var rulig! Vi fick äta godis (A) Sen svenska, vi övertalar läraren att kolla på film, så de fick bli Svordommar & Fula Ord denna gång (en film med flera avsnitt). Riktigt kul att man sen skulle säga alla svordommar vi kunde och de skrevs upp på tavlan (; Det blev några stycken! Sista lektionen kunde faktiskt jag koncentrera mig även fast de blev lite prat då och då. Otroligt! Nej men typ, när andra pratar kan inte jag koncentrera mig och då börjar jag att prata.

Hem med 4 tåget, stå. Jippie... Varför sätter inte UL in ett dubbeltåg?! Nej då ska vi få stå!

Och nu sitter jag här ungefär (; Lyssnar igenom lite Spotifylistor som jag fått in, kul! Kanske att man leker med kamera + stativ, men har ingen rolig idé att fota just nu, hmm får komma på nåt.

Sen är jag grymt sugen på att åka och fota den 10 april på Jälla, men det går inte :( Det är en regional ponnyhoppning som Björklinge anordnar tror jag. Men jag måste juh packa? För den 11 åker jag bort. Vi får se hur det blir, har inte varit i Jällas ridhus så det kanske inte ens går att fota där inne.

Foto: Dessie?

Sen vill jag ladda ner nån film, men TankaFett är nerlagt. Så vet inte vart jag ska ladda ner då, vill helst inte ladda ner från TPB...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

SV! Vad tråkigt :( varför inte??



www.tankaner.com :)

2010-03-31 @ 18:30:34
URL: http://intend.blogg.se/
Postat av: Korvmackan

Jag vet inte heller hur jällas ridhus är , men eftersom jag är nere på banan o kan ha macro objektivet måste ju de kunna bli något av bilderna :o annars blir jag sur och åker hem ! hahahha

2010-03-31 @ 19:29:20
Postat av: Josäfin :>

Älskar din header =)

2010-12-14 @ 19:26:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0