Utmanad

Jag har blivit utmanad av Bianca.

Så här går det till...


-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 saker ni inte vet om mig:

1. Jag dricker helst inte cocca cola, äckligt!
2. Jag har aldrig blivit placerad som 2a och 5a på hästtävlingar
3. Jag har astma, får lätt anfall
4. Mitt favoritband är Nickelback
5. Jag är superbra på att sprara pengar
6. Jag fick mitt första MVG i gymnasiet

Jag utmanar:
Sandra
Sofie
Ida
Jossan
Madde
Emelie

Kommentarer
Postat av: Dessie

cola som e såå gott :P

2010-03-06 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0