Vad vill ni läsa om?

Trodde faktiskt aldrig att jag skulle fråga nåt sånt här, men nu gör jag det. Vad vill ni läsa om?

Ska jag skriva på som vanligt, känns som att jag inte hinner uppdatera i tid, som att jag tappar en massa läsare. Om jag känner stress för att uppdatera, tappar läsare och inte vet vad jag ska skriva, då slutar det med att jag slutar att blogga...

Så nu får ni hjälpa mig! Jag har börjat skriva på inlägg som jag ska publicera här efter att jag skrivit klart (ofc) men oxå efter hand, alltså att alla inlägg kommer inte dagarna efter varandra. Jag lägger ned mycket tid på dom inläggen!

Vill ni veta mera om mig? Ska jag skriva om utrustning jag vill ha/hittar/tycker är coola? Jag vet inte. Ni måste hjälpa mig nu, gör det något om jag missar att uppdatera 5 gånger om dagen? Att jag bara hinner 1. För om ni måste ha 5 inlägg om dagen så hinner inte jag, då blir jag stressad för att jag måste uppdatera och det vill inte jag.

Kanske är dags att ha en frågestund? Hade annars tänkt vänta och ta en frågestund när jag åker bort om några veckor...

Kan ni vara snälla och svara på några frågor?
1. Vad är mest intressant att läsa om?
2. Hur ofta vill du att jag uppdaterar?
3. Ska jag köra en frågestund nu, eller vänta nån vecka till jag åker bort?

Kommentarer
Postat av: Dessie

skriv om allt möjligt du kan komma på bara :P

2010-03-04 @ 18:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0