Vill du stå ut från mängden?

Kolla då in PonnyPrakt, de har det som finns i vanliga hästaffärer, men i så många flera färger! Här får ni lite smaktips, bilder lånade från PonnyPrakt!

Jag skulle kunna tänka mig att köpa förgade hackamore, lite häftigt att komma med t ex ett rött eller blått (; Men aldrig ett färgat träns! Andra kan få köpa det men jag skulle inte använda det på min häst iaf. Sadeln behöver jag inte uttala mig om för det är de fulaste jag har sett. Men detta är vad jag tycker (;

Vad tycker ni om färgad utrustning?

Träns "Diana", många olika färger, 695 kr

Hackamore, blå, röd & rosa, 349 kr

Färggrann Ponnysadel!, ljusblå & rosa, 2 500 kr

Flughuvor, 349 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0