Ändringar + kamera!

Snart kan det bli ändringar här på bloggen :) Nämligen så har Emelie börjat bli klar med min nya bloggdesign! Tack så jättemycket!

Sen sparar jag som sagt till en ny kamera, och jag börjar närma mig! har fått ihop väldigt mycket på bara några dagar, hoppas på att kunna sälja lite mera bilder, det får vi hoppas att jag gör! Hoppas även på att snart kunna sälja utskrifter, det måste jag lösa, då tjänar man mera :)

Och jag har lyckats få ett (ev 2) sommarjobb! Det första (som är garanterat) börjar redan på måndag, berättar mera om det när jag varit där :) Sen hoppas jag på att få jobb på kommunen i 2 veckor med, man tjänar väldigt bra på dom 2 veckorna, runt 6 000 kr.

Men nu avrundar jag detta inlägg med en bild på min älskade D300s! :D

Kommentarer
Postat av: ida

du kommer inte ånga dig när du köpt det kamerahuset! [: har haft det i ett halvår och är supernöjd!

2010-05-28 @ 17:10:29
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0