Chill dag och soolat!

Jag tänkte vara duktig och springa i morse, men jag kom aldrig upp ur sängen. Jag har mina dagar jag med (; Gick upp ganska tidigt ändå, men inte för att hinna springa + dusch. Aja, får ta det ikväll dåå.
Men till skolan kom man, jobbade klart ett häfte på håltimmen så man fick sluta tidigare, härligt! Och så slutar man tidigt nästa onsdag med, ännu bättre! Sen blev det engelska och svenska, läsa bok och kolla film (; Slapp dag!

Har även fotat lite bilder under dagen, kändes som att man behöver lite bilder på kompisarna!

Efter skolan ösregnade det, men jag, Dessie och Sara pallarade oss ibäg mot solariet, Sara vek av lite tidigare och traskade mot pojkvännen sin. Men jag och Dessie solade i några minuter, första gången för mig i år! Finns juh inget förbaskat solarie hemma i min storstad! Haha, "storstad" (; Men brun det blev man! Så ska dit nästa vecka igen och sola lite längre. Tyvärr gillade inte plånboken detta, men den får stå ut (;

Kollade in på Monique en snabbis och hittade klänningen jag tittat på för nån vecka sedan, tyvärr inte i min storlek, otur! Men så äre när man inte kollade tidigare. Tog 3 tåget hem och sitter nu och skriver detta, ska ta och baka massa bananmuffins när mamma kommit hem, ska nämligen stå på marknad i morron och sälja med klassen. Otur att man inte ens har pengar! Måste till banken för att ta ut med... Inte kul!

Jag avrundar detta sjuukt långa inlägg med några bilder (;

Mobil, kamera och skolarbete (;


En koncentrerad Sara!

Foto: Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0