Dag 2!

Har just vaknat, Sandra åker kl 12 idag från stallet så det är inte bråttom. Ska ringa till bror min och fråga om han kan skjussa, kan inte ta någe tåg. Men men (;

Idag ska det bli bilder! Det har jag sagt till mig själv, och till alla andra, jag laddar med en massa tabletter så jag kan knarka sönder mig själv om jag får ont igen! Jag ska vara kvar! Jag ska fota!

Jag ska även fråga om jag kan få stå inne på banan och fota lite :) Får se om vi hinner dit till 150 klassen, jag vet inte riktigt hur Sandra har tänkt men de var juh sjukt mycke starter igår och den var väl ändå inte klar förän runt 2 då nästa klass startade. Men de blir säkert skitbra! :D

Förlåt för ett väldigt rörigt inlägg, men jag är så arg på mig själv att jag blev tvungen att åka hem igår, ska bara sätta batteriet på laddning nu så ska jag börja fixa mig (;

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: julia*

Fin blogg och jättefina bilder :)

2010-05-08 @ 22:34:38
URL: http://bockerochhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0