Dag 3!

Hann inte blogga igår, så det får bli extra många idag om jag hinner :) Klart jag hinner!

Idag blev det att gå upp kl 5, köra till stallet och åka med Sandra för att vara i Högbo innan halv 8 på morronen. Härligt (; Sandra inledde dagen med en finfin runda i 140! Kolla in Sandras blogg för att läsa mera om dagens reslutat :)

Jag fotade en massa bilder! Ni ska få se några snart :) Ska fixa så att de flesta kommer upp på hemsidan, blev inte så mycket reklam för mig dårå, tur att man har en Sandra! Haha, en Sandra som snackade taktik med mig i bilen hem :') Tack! Det behövdes, nu kanske jag kan ta min ända och börja göra något av kameran och bilderna för att kunna köpa min kamera :)

Nej, jag måste verkligen börja att fixa med alla bilderna, nu när jag har lite koll på vad som är vad bleand alla, de jag skrev på startlistorna måste redas ut oxå! Skriver mera när jag hittat några snygga bilder att lägga upp! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Heejsan :)

Tänkte höra med dig om du skulle vilja byta banner med mig?? :)

2010-05-09 @ 19:19:22
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: emilia nilsson

sv: nej det ska jag inte, nästa fälttävlan för mig är i Juli. Har varit väldigt mycket för min ponny nu så håller mig till träningar och hopptävlingar ett tag :)

2010-05-09 @ 19:53:57
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0