Dagens (;

Började dagen med att ta en egen sovmorron. Orkade inte gå upp vid 9 så sov till halv 11 ist. Engelskan var halvt inställd så det blev att läsa bok, kul att man sett filmen så man vet redan vad som händer! (Y) Sen matte och efter det blev de att åka med Bella till stallet för att fixa häst.

Jag tar med mig deras hingstföl med mig hem! Fyfan vad gullig :')
Måste ta och fota fölisarna sen nån dag, ååh!

Sen var det och kolla dressyr på spec idrotten, har juh ingen häst nu. Efter plockade Uffe upp alla sina dressyrprotokoll. Det blev några stycken (; Bl a protokoll från 1978(!) som vi fick läsa och kolla igenom, några roliga kommentarer som "rid smidigare om du kan" fanns med (;

Sen vill inte Spotify funkgera på min data, nya virusprogrammet blockerar det så ska försöka fixa det, lyssnar just nu genom YT men de blir jobbigt att sitta och byta hela tiden.

Ni ska få se lite bilder + att jag ska fixa dom som ska upp på hemsidan, sen ska jag ringa ett samtal. Även fast jag inte vågar, men nu jävlar! Ska prata med mamms om fredag oxå :)

Ja just nu äre mycke! Men ni ska få bilder, lovar, annars får ni tjata! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0