Idioter!

Fyfan så arg jag är, och ni ska inte behöva höra detta. Men, några smarta huvuden har flyttat våran brandövning från 1 till 10 idag! Och jag börjar inte förän 12, jag hade precis gått upp når kompisarna ringer och säger att den är flyttad. Jag kan int ta mig till skolan på 5 min med cykel precis! Jag måste ta tåg, hela min morron blev förstörd pga detta, så jäkla smart gjort!

Jag kommer inte att göra om denna övning igen bara för att dom flyttade fram den, vem de nu va som gjorde de. Men den som gjorde de kommer allt få höra hur glad man blir!

Nu avslutar vi detta meddelande så att inte allt för mycket dumma saker säga, ha´t trevligt idag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0