Kommentera?

Vet ni, att man får i princip noll respons när man ställer en fråga här på bloggen, man får helt enkelt noll kommentarer. Även om man ställer en sån simpel fråga som si eller .

På min blogg, alltså den ni läser (haha!) så vill jag ha kritik, inte på hur jag skriver, det skiter jag fullständigt i. Utan hur jag fotograferar mina bilder! Jag vill ha kritik, åsikter och tips på hur jag ska fota mina bilder, hur jag redan fotar mina bilder osv, men detta är nog en blogg mera åt hästhållet, och där vill jag inte att någon alls kommenterar, vet redan hur jag rider och att det inte är bra. Så det behöver ingen mera berätta för mig :)

Det är synd att man aldrig ens kan få ett svar på en fråga som man ställer här, om du gillar den grejjen, om vad du tycker om det osv. Man får inga kommentarer. Vad ska jag göra för att ni ska börja att kommentera mera? Jag tvingar ingen, men man vill ha respons om man någon gång ställer en fråga, jag vill veta att det är någon som läser igenom det jag skriver och kan själva kommentera. Men det får man inte, man får inte ett piss. Och ingen behöver ta åt sig mera än den andra, för detta gäller alla, som läser en blogg, det behöver inte vara min.

Jag har ställt frågor flera gånger, jag har upp emot 70 läsare om dagen och oftast är det ingen som svarar på frågan, vad gör jag för fel?

Om det nu skulle ha varit så att jag inte fick några kommentarer alls (som jag inte fick i början av min bloggkarriär) skulle nog inte jag ha tyckt att det är kul att skriva en sån här blogg som jag skriver idag. Då skulle det inte bli lika mycket uppdatering, kanske 1 gång om dagen, och då en helhetsbild av vad jag gjort. Jag skulle inte ställa en enda fråga, skulle bara skriva för att jag själv skulle komma ihåg vad som jag gjorde för nåt år sen eller liknande. Men nu har inte jag en sådan blogg, utan jag uppdaterar flera gånger om dagen, och får noll kommentarer, noll respons. Kanske ska göra som jag gjorde förr då, eftersom det är bättre :)

Ni kan kolla hur jag skrev från början, innan jag började uppdatera oftare genom att kolla i arkivet.

Jag bloggar för att jag tycker det är kul, det är kul att ha någonstans att skriva ut sina funderingar, tankar och andra åsikter. Ärligt så förbereder jag flera inlägg som sedan ska publiceras, gjorde jag det förr? Nee kan inte tänka mig det. Men när man inte får en enda åsikt, kommentar, respons. Då är det inte lika kul längre, nu när jag har börjat få många flera läsare än vad jag hade från början så tycker man att flera ska ge sina åsikter om saker och ting. Visst jag får några kommentarer om dagen, men det är faktiskt oftast svar på vad jag har skrivit i andras bloggar. Men det är alltid roligt att läsa de få kommentarer man får, vissa dagar är det flera än andra dagar, men kan inte tänka mig att jag får flera än 10 kommentarer om dagen, max.

Jag tänker fortsätta att blogga, även om ni kommenterar eller inte, men ställer man en fråga på bloggen. Då kan iaf några flera ta och svara på den ist för att bara läsa vidare. Mera tänker jag inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Dessie

jag tycker du kan lägga upp typ bilder om vad du gjort under dan, och på lite folk typ :P satt de inte bara blir hästar eller jag vet itne xD hahha

2010-05-14 @ 18:09:06
Postat av: emelie

jag håller med dig! folk är dåliga på att kommentera, och då räknar jag in mig själv. :/

2010-05-14 @ 21:58:37
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag och mina bra förslag alltså :''''D

stolt!

men undra om ngn vill vinna.... korv? xO

2010-05-15 @ 07:26:24
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: isabella

Ja det var de jag märkte, då hade jag rätt :') grym var den iaf!

2010-05-15 @ 16:25:27
URL: http://iwallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0