Ny design?

Tror allt att jag behöver fixa en ny design, denna är för "liten". Känns som att bilderna blir så små, det finns så mycket större designer.

Någon som är duktig och vill göra en? Självklart får det sitta en länk på designen :)

Vill ha en med breda inlägg, så att bilderna blir mycket större. Det blir snyggare, vet inga färger men om någon är intresserad av att hjälpa mig får ni gärna säga till :)
Känns som att min blogg har gått över mera åt hästfoto än hästsport.. Kan bero på att jag inte rider och har häst på samma sätt längre, förr hade jag Janne eller Bounty att skriva om, inte nu längre. Det lär inte bli någon häst heller...


Kommentarer
Postat av: emelie källman

jag skulle kunna :) ska bara fixa klar min innan ;p mejla mig på mailen jag skrev :p

kram

2010-05-04 @ 07:38:00
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: amanda

men linda då, din latis.

de är inte så svårt å göra en helt egen jux D

2010-05-04 @ 07:43:13
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0