Snart skola

Sitter och käkar lite spag och k-sås (; Nån som kan lista ut vad det är? Kanske inte så svårt (A)
Sen bär det av mot skolan, ska fråga om jag kan få skriva ut 3-5 lappar och plasta in, hoppas! För dom ska sedan sitta på tävlingar som jag fotar på.
Jag åker niog till Högbo fredag - söndag, det låter som att de funkar bra :) Härligt! Kanske kan få in en stor slant där (; Nej men, de ska bli grymt kul! Det är jättemånga som ska starta så kommer bli långa dagar, men sånt gillar jag :D
Det är lika på Kråkhoppet.

Har checkat tävlingar nu, har svårt att bestämma men de får jag skriva om senare ikväll.

Nej nu måste jag skynda att äta så jag inte missar något tåg här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0