Sova länge? Inte!

Som att man får ta och sova länge någonsin i detta hus, och det är ännu svårare att sova länge när man har en skrikande syster 2 rum bredvid mitt. Tack! Du förstörde min sovmorron som jag äntligen hade tänkt ta. Men aja, inge Falun idag då, först skulle inte Sandra åka, jag ringde till Krister (han som jag pratat med om att stå på banan) sen smsar Sandra och säger att dom ska åka. Blev lite förvirrad, samtidigt ville jag inte ringa igen och så ska det regna hela helgen har man hört, och väderrapporterna.

Så i morron... Jag funderar på att skippa hemmatävlingen och åka in med mamma och syrran till stan så jag får lite nya skor. För om det regnar kan jag ändå inte fota, så det känns bättre att göra så, att få sova lite längre är ett + de med (;

Men inget är bestämt, så klaga inte. Ingen behöver klaga eller säga att jag ska på vissa tävlingar, för vill inte jag, är det ingen idé, jag väljer de tävlingar jag vill åka till., har lättast att ta mig till och vill stå hela dagen. Där fick vi det klart, Tack!

En riktigt snygg bild på mig (;, Foto: Sofie

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Vädret för imorn visar på 20-25 grader varmt och sol, ev moln. ;) No pressure dock. :)

2010-05-14 @ 14:57:27
Postat av: MOa

Det ska va 15-20 grader och sol/läta moln hela dagen imorrn :P

2010-05-14 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0