Tävling + tävling!

Jag hann inte blogga igår, tyvärr. Men var uppe vid 6 och åkte till Uppsala för att sedan ta stadsbussen mot Upplands Västmanlands Fältrittklubb. Där det var en lokal fälttävland för häst och regional fälttävland för ponny. Fotade hela dagen där, många fina bilder! Sen var jag hemmai ca 40 min för att ta tåget mot Tierp och buss mot Karlholm för att ha kul med mina kompisar.

Kom hem vid 2-3 på natten och gick upp vid 7 på morronen, tåget gick kvart över 8 och sen buss på det, för att spendera en regnig men rolig dag på UVFK med terräng och en Elin! :D

Jag måste nu fixa alla bilder som ska upp på hemsidan, ni ska få bilder och så måste jag försöka sova, det skulle vara bäst att sova (; Men nu måste jag sätta fart med bilderna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0