Tävlingar?

Okej, jag har ganska svårt hur jag ska göra med tävlingarna framöver. Jag har 2 tävlingar på samma helg, 2 helger i rad. Men vet som sagt inte vilka jag ska välja.

15-16 maj - Tierps RK lokal/regional hopp häst (inte fotograf, bara träna)
eller
15-16 maj - Gimo RK lokal hopp häst & ponny (fotograf och sälja)


23 maj - Bälinge RF DM för ridskoleekipage dressyr (fotograf och sälja)
eller
22-23 maj - UVFK lokal/regional fälttävland häst/ponny (fotograf och sälja)

Den första helgen känns det som att det blir Gimo ist, men vet inte om jag kan ta mig dit och hem bäda dagarna. Där kan jag fota och sälja bilderna.

Den andra helgen
kan jag även göra att jag tar fälttävland på lördagen och DM:et på söndagen, men det är så lätt att ta sig till UVFK, tåg + buss och man är där i god tid innan. Så lite beslutsångest här!

Alltså är det så att jag kan ta mig själv (utan nån som kör) till Tierp första helgen och UVFK andra, dom andra behövs det skjuss. Så jag vet inte.

Men samtidigt har jag aldrig fotat fälttävland så har inte en aning om hur det går till, om de är flera klasser samtidigt eller hur det går till (tur att man har Johanna! som ska tävla fält), men dressyren är ganska tråkig och jag vet själv att minneskorten kommer att ta slut, då jag inte kan få "rätt" steg så lätt. Jippie...

Vill ni vara snälla och hjälpa mig? Vilka tävlingar ska jag välja?


Foto: Jag

Sen måste jag fylla i, jag vet inte hur jag ska göra med bilderna som jag fotar fast inte är fotograf. Ska jag lägga upp dom i arkivet och sälja? Eller ska jag ge bort som jag gjort förr? Jag vet inte hur jag ska göra, de flesta vill köpa även fast jag ger bort dom. Svårt!

Kommentarer
Postat av: Dessie

åk på dom tävlingar du hälst vill åka på :P

du kan ju lägga upp bilderna i arkivet på din hemsida så folk kan se dom och så ;P

2010-05-05 @ 19:18:00
Postat av: Anonym

Tirk tycker jag, du kan väl sälja dom bilderna också? :)

2010-05-05 @ 19:20:50
Postat av: amanda

fota i tierp, roligare! de har roligare bana + hinder .

och sälj bilderna ändå, du kan ju fota alla fast du står utanför! :D

2010-05-05 @ 20:55:14
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Sara

Du skulle väl till Bälinge? De har du ju sagt till mig ialf..

2010-05-05 @ 21:28:02
Postat av: Sanna

Du ska till Tierp den 16!;)

2010-05-05 @ 23:44:58
URL: http://srosenback.blogspot.com/
Postat av: emeliehoppman

du borde åka till runsten den 23 maj ist. dom har pay& jump på deras gräsbana:DD

2010-05-11 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0