Elin, Elin :)


Elin och Rufus, Foto: Jag, Nikon D60 + 35mm/1.8

Snart bär det av till Uppsala, blir en tripp till Elin och degar ett tag. Kanske att träna lite fota i ridhuset där, fan att jag ska suga så hårt på att fota inomhus. Tävling 2 helger i rad nu och jag kan verkligen inte fota inomhus. Detta suger... Men vi får se hur det blir, annars skulle jag ev få låna Elins D700, men de blir först och främst att checka med min kamera om det går att fota i Lurbos ridhus. Hoppas! Håll alla tummar att det funkar för mig nu :)

Så väldigt mycke tur att jag fyllt på med ny musik i mobilen, så att 40 min tåg + buss går snabbare. Yeeah!


Kommentarer
Postat av: Amanda

dina bilder blir nog aaazzzzum!

2010-10-25 @ 21:27:27
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Frida

Är det en japansk spets? Väldigt lik annars ;> En av världens sötaste raser måste det nog vara.

2010-11-04 @ 21:58:49
URL: http://ryttarefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0