Haha!

Har inget roligt att meddela, har läst igenom alla bloggar jag läser varje dag. Och vet ni, på 2 av bloggarna höll jag på och dö av garv och en 3e var endast klokt sagt. Alltså shit! Måste skriva ned vad det var för något (;

Nr 1 - klokt
Regler
1. kunden har alltid rätt
2. om kunden inte har rätt se regel nummer ett.

Slutsats
Ingen kund ska kunna ringa o klaga på personalens beteende.
Uppträd alltid professionellt!
- Jag har skrivit av vad som stod på en bild, som ni hittar på Paulinas blogg!

Nr 2 - roligt!
Fråga: Hur gör ni för att inte få finnar?
Svar: Vi använder Photoshop, det funkar skitbra. Håller huden ren och fräsch!
- Som ett fint svar på några frågor på Mikalea ocfh Marcus blogg!

Nr 3 - roligt!
These T-Shirts were tested on animals. They didn´t fit.
- Stod på en lapp som sitter i en t-shirt, hittad på Linneas blogg!


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag fattar inget? XD

har läst det flera ggr igår och idag, men fattar inte xd

2010-10-20 @ 20:11:42
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0