Inte nu igen!


Bild fotad 30/9, Foto: Jag

Och så har jag nu detta förbannade besvär med att välja en bild. Varför ska jag ens försöka?! Har nämligen hittat en fototävling med temat - höst. Och duktiga jag kan då aldrig bestämma en bild, eller är inte nöjd med någon utav de jag har. Tror nog allt att jag måste ut och rasta kameran oftare.

Ja, det blir väl en överraskning om jag nu skickar in en bild eller inte, det visar sig. Men själva priset skulle juh inte vara allt för dåligt och vinna, en canvas-tavla i valfri storlek. Ja, det visar sig om jag anmäler eller inte (;

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Härlig bild! :D

2010-10-07 @ 22:23:16
URL: http://barajennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0