Till dig "Anonym"

Anonym om Uppsala :):

pinsamma bilder

Vad är det som är så pinsamt med att visa bilder från mitt liv? Jag visar bilder de bilder jag vill visa, många av mina bilder visas sällan alls då jag har så extremt mycket bilder.

Men jag vill gärna veta vad som är så pinsamt med bilderna? Det får du gärna berätta för mig? :)

________________________________________________________
Uppdate 22/10

Ja, men om det är så pinsamt att visa alkohol i bloggen för att tänka på de mindre läsarna. Vad gör inte storbloggarna då? Klaga på dom med då.

Och om du inte gillar min blogg/bilder, varför läser du den då överhuvudtaget?

Jag visar de bilder jag vill visa, och det var inte direkt alkoholen jag skulle visa med just den bilden, utan min vän Becca och mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

tycker du lägger in fina bilder jag ! :)

2010-10-21 @ 20:57:06
URL: http://emschiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

de bilderna med alkohol och hur ni håller upp cider och fjollar er, tänk på de yngre som läser din blogg.

2010-10-21 @ 23:04:35
Postat av: Linda

Haha, vilken dum en! Säkert någon som är avundsjuk. :)

2010-10-22 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0