En dagens skoldag


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Vad händer i morgon gott folk? :) Det är valborg! Själv har man inget planerat, eller joo. Forsränningen i Uppsala med älskade. Det är planerat, sedan får vi se vad dagen erbjuder.

Dagen började med att jag kommer till skolan 1,5 timme för tidigt, hoppsan, så kan det gå när man inte varit i skolan på 4 veckor och glömt av schemat (; Men satt och pratade med Daniel och Dessie, fick utskällning av klassföreståndare och pratade mera skit. Fint de!

Alla lektioner flöt på, svenskan var slapp, lyssna på redovisning och fika. Varför ska du bli mammaledig Nina? :( Vi kommer sakna dig!
Matten behöver vi inte prata om, efter 3 veckors frånvaro från matten så låg jag lika mycket efter. Snacka om att min lärare borde tro att jag är helt dum i huvudet efter att fråga "Vah?!" typ 50 ggr när han försöker förklara vad det är jag ska räkna. Mm, älska matte!

Blev slapp lektion på trafikanten, skriva på ett papper, gå igenom det och sluta (; Haha! Älska mina lärare ibland.

Bilden vet jag inte varför jag valde, tyckte att dom var gullig när jag hittade de sittandes på limousinen under Elmia, gull! Så en random bild som inte hör ihop till texten, men det funkar väl? :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

faaaaaan va söta! :D

2011-04-29 @ 18:35:35
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: Dessie

sv; hahah, fint de! ;)

2011-04-29 @ 18:51:15
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0