Fast and Furious



Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Om jag inte hade skrivit Fast and Furious som rubrik, hade ni då vetat att dessa bilar är med i dom filmerna? Njaa, tveksamt (;
Knallar runt på mässan som vanligt, kollar alla förberedelser, hur vissa är sjukt stressade, andra sitter och putsar bilar. Väldigt kul att se. Att denna mässa är en av Europas störtsa bilmässor, shit alltså. Att jag befinner mig på den, att jag har varit här 2 dagar innan, har VIP-kort och kan gå var jag vill, få se allt i förväg, det är så nice! Så sjukt häftigt :)

Ska inte fortsätta babbla en massa strunt, njut av lite bilder istället :) Mera kommer!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, hade vetat det faktiskt ;)

2011-04-25 @ 22:15:45
URL: http://linneeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0