Fotografera fälttävland



Nikon D60 + Sigma 70-300/4-5,6

Ååh! Vad kul det är när kompisar frågar om jag kan fälja med på olika saker, för att fotografera. Det är väldigt kul att vänner vill ha mina bilder, så sjukt kul!

Nu undrar ni självklart vad bilderna har med denna text att göra, och det ska jag förklara för er. Min vän Johanna, frågade idag om jag kunde följa med henne på fälttävland den 29 maj. Hon ska tävla med sin ponny Whoopy, grymt söt och fin!

Jag har fotograferat fälttävland en gång, på Uppland Västmanlands Fältrittklubb, jag ska även ta den tävlingen i år igen. Kul! Och nu frågade som sagt Johanna om jag ville fota henne, skitkul! Om jag minns rätt så ska/har hon varit med i Lag-SM i fälttävland? (;

Kommentarer
Postat av: Ebba

Önskar att jag också kunde köpa en systemkamera och bli lika duktig.. men jag får väl öva in allting nu så jag kan det ;) Fina bilder!

Men då kommer du inte kunna komma till örbyhusdagen :p

2011-04-19 @ 11:57:05
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0