Vilket bygge!


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Jag var till Tierp Arena för någon vecka sedan och knäppte en massa bilder, ställde frågor osv. Bygget är enormt. Jag och Anders åkte en "bakväg" förbi arenan och dom har kommit så sjukt mycket längre på bara några veckor!

Första läktaren var inte ens halvbygd första gången jag var där, andra läktaren hade bara en stomme, inget mer. Men nu har första läktare kommit upp helt, och andra är halvklar! Det är helt sjukt vad det går fort. Första tävlingen kommer att vara i maj, synd att jag har tävlingar inplanerade just det datumen, annars hade jag garanterat åkt dit och kollat!

Jag får ta EM-deltävlingen i juni ist (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0