Snart blir jag gråtfärdig

Jag blir lika chockad, glad och pirrig varje gång någon berömmer mina bilder. Bara som nu på tävlingar, när folk som man inte känner, har ingen aning om vem det är, kommer fram och ser bilder på sig själv, och att de sedan berömmer en för så fina bilder. Eller bara när jag hör barnen berätta för sina föräldrar att alla bilder är så fina så att de inte kan bestämma.

Snacka om att detta är en av sakerna till att jag fortsätter fotografera, att få höra så fina saker om bilderna som man hårt arbetar med. Att stå såhär på tävling är väldigt påfrestande, så det är inte alltid så lätt. Och så får man höra all roligt beröm.

Ni anar inte hur mycket sånt här betyder! Tack för att ni säger det över huvud taget, ibland känner man sig väldigt dålig, men man blir på bättre humör när man får höra sånt här. Tack, tack tack!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag satt och kollade på tävlingarna i dag och hörde många som berömde dina bilder :)

2011-08-06 @ 21:18:40
URL: http://brusboskogen.blogg.se/
Postat av: my

Du tar jätte fina bilder :)

2011-08-07 @ 18:03:17
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0