Harry Potter 7 del 2



Tyvärr, så tänkte jag faktiskt inte klä ut mig till häxa eller nåt för att lätsas vara med i filmerna av HP. Men det hade vart kul, när man tänker efter... Hmm (;

Iallafall ska jag snart ta mig till Uppsala med the big family och se på den sista delen av Harry Potter. Jag som inte ens läst sista boken har alltså inte en susning om vad som kommer att hända, vem som vinner. Tror att jag ska ta och beställa hem de resterande som inte finns här hemma i bokväg och sträckläsa alla. Låter bra!

Som ni även ser på bilden så använde jag reflexskärmen till bilden, och faktiskt. Det är stor skillnad med och utan den. Men det var däremot inte meningen att den skulle vara med på bilden, oops. Får bli bättre på det dära :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

visst va den bra?! :D

2011-07-21 @ 17:48:09
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0