Helenas änglar




Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Nu får jag ta och styra upp det hära, har suttit med massor av bilder idag, mest sorterat in dem, rensat ur och lagt in på hårddisken. Nu är det bara resten kvar, redigering och skicka iväg.

Inte nog med det så började jag dagen med att sova till 11.30, frukost på det och sedan skriva in alla bildnummer i Picasa efter helgens tävling. Ett plus i kanten att man fick en massa beställningar ganska på direkten (;

På bilderna har vi Helenas vackra änglar, Knatte och Luciano. Vi hade en porträttfotografering med dessa snyggingar för någon vecka sedan, och jag gillar resultatet. De ska bara redigeras så kan jag skicka iväg dom + alla andra bilder som Helena ska ha, stackarn får vänta hur länge som helst på bilderna (;

Inte nog med det, jag har missat att visa hur många bilder som helst, så det kommer en massa i veckan!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 09:52:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0