Lite shopping sådär



Jag borde bli bättre på att fota med roligare bakgrunder när jag ska visa de jag köpt. Och jag borde sluta köpa en massa saker när jag är så nära objektivet. Haha.

Iallafall blev det deo, hårsnoddar, primer och en BH som fick följa med mig hem. Alla sakerna var verkligen något jag behövde, eller primern är mera så att jag vill testa hur det funkar. Så kanske visar en sminkning senare (;

Skulle ha gått in på Red Rum oxå för att kolla upp min piercing, men självklart får man sedan veta att tåget går den tiden jag hade tänkt att gå dit. Min vanliga tur då.

Nu blir det att börja göra sig i ordning, blir en kväll på ön idag med! Och för dig som undrade vad vi gör där, så är vi utanför och träffar en massa nytt folk.

Kommentarer
Postat av: Frida Larsson

Hej Linda! :)



Om du är ska köpa ett nytt objektiv...

Ska du sälja det där objektivet jag tänkte köpa förut?

Eller har Sofie det nu? :)

Annars skulle jag nog vilja köpa det!



/frida

2011-07-28 @ 12:24:12
URL: http://fridaauu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0